Oma MLL -jäsenportaali

Oma MLL on MLL:n jäsenportaali. Siellä jäsen voi hallita omia tietojaan helposti yhdestä paikasta.

Oma MLL löytyy osoitteesta mll.fi/omamll. Käyttäjätunnuksena toimii jäsenrekisteriin ilmoitettu sähköpostiosoite. Luo ensimmäisellä kerralla salasana etusivun ”Luo uusi salasana” -linkistä. Jos et ole ilmoittanut sähköpostiosoitettasi jäsenrekisteriin tai saat kirjautuessa virheilmoituksen, ota yhteyttä jäsenpalveluun (jasenpalvelu@mll.fi).

Oma MLL:ssa voit

• tarkistaa ja tarvittaessa päivittää omat tietosi
  • ladata jäsenkortin
  • tarkistaa ja maksaa jäsenmaksun
  • tutustua yhdistysten järjestämiin tapahtumiin tapahtumakalenterissa
  • tutustua paikallisiin ja valtakunnallisiin jäsenetuihin

Jos olet yhdistyksen luottamus- tai vastuuhenkilö, voit myös tilastoida yhdistyksen toimintaa Oma MLL:n kautta.

Miten maksan jäsenmaksuni Oma MLL:ssä?

Kirjaudu Oma MLL:ään ja klikkaa kuvaketta ”Jäsenlaskut”. Näet avautuvalla sivulla laskuhistoriasi.

Valitsemalla laskun päivämäärän saat avattua laskun tiedot. Voit maksaa laskun omassa verkkopankissasi laskun tiedoilla tai klikata sivun ylälaidasta sinistä ”Maksa lasku” -painiketta. Tällöin pääset Svea Paymentsin sivulle, mistä voit valita maksutavan (mobiilimaksu tai korttimaksu).

Mistä löydän jäsenkorttini Oma MLL:ssä?

Kirjaudu Oma MLL-portaaliin ja klikkaa kuvaketta ”Jäsenkortti ja luottamustehtävät”.

Avautuvalla sivulla näet jäsenyytesi ja mahdolliset luottamustehtäväsi yhdistyksessä sekä rivin päässä sinisen painikkeen ”Jäsenkortti”. Jäsenkortti avautuu uuteen ikkunaan tuota painiketta klikkaamalla. Tämän jälkeen voit tulostaa tai tallentaa jäsenkortin.