Paikka vapaana -kampanjassa etsitään vapaaehtoisia

Paikka vapaana -kampanjakonseptia on työstetty yhdessä MLL:n ihmisten kanssa meidänmll.fi:n digitaalisten kyselyiden ja Brändikahvit -virtuaaliworkshoppien kautta. Sen syntyyn ovat antaneet panoksensa sadat järjestön jäsenet. Kiitokset kaikille – nyt on aika lähettää yhteistyön tulos yhdessä ulos maailmaan. #paikkavapaana

Kampanjan idea pohjautuu kyselyjen ja workshoppien tuloksena kolmeen asiaan: yhteisöllisyyteen, työn merkityksellisyyteen ja arjen erilaisiin tilanteisiin. Kampanjan johtoajatus on, että MLL:ssä on aina paikka vapaana sille, joka jakaa sydäntään. Dramatisoimme kampanjassa erilaisia hetkiä MLL:n toiminnassa, joihin tulevat vapaaehtoiset voivat liittyä – heidän paikkansa on merkattu kuviin aina sinisellä istuimella.

Aluksi lähdemme liikkeelle kolmella yleisellä tilanteella, joihin vapaaehtoisia haetaan: Perhekahvilalla, hallitustyöskentelyllä ja tukihenkilötoiminnalla.

Voit jakaa kuvia somekanavissa 22.8. alkaen. Kampanjan tunniste on #paikkavapaana

Kampanjan materiaalit löydät Gredistä. Pääset oikeaan kansioon tästä linkillä. Gredistä löydät somekuvat ja postaustekstit, kuvat yhdistyksen tai piirin verkkosivuille sekä kampanjan käsikirjan, jossa on kaikki ohjeet kampanjan toteuttamiseen.

Kampanjasivun, jonne ohjaamme vapaehtoistyöstä kiinnostuneet ihnmiset, löydät osoitteesta: www.mll.fi/paikkavapaana

Kaikissa kampanjaan liittyvissä asioissa sinua auttaa viestinnän tiimimme:

Saara Shikeben, saara.shikeben(at)mll.fi, 050 371 2298​

Leena Poutanen, leena.poutanen(at)mll.fi