MLL:n vuosi 2023 lukuina

Keräsimme vuoden 2023 toiminnan tilastot yhteen. Kiitos kaikille 413 paikallisyhdistykselle, 10 piirille ja keskusjärjestölle tilastotietojen toimittamisesta!

Toimintamme jatkoi piristymistään edelleen. Tämän näkee myös tilastoissa huikeana määränä toimintaa paikallisesti, alueellisesti ja valtakunnallisesti. MLL:n yhdistysverkosto ja toiminta säilyi edelleen maankattavana, piirit toteuttavat alueellista työtä ja valtakunnalliset toiminnat ovat kaikkien lasten, nuorten ja perheiden käytössä. Edellisiin vuosiin verrattuna mm. perhekahviloiden ja tapahtumien määrä sekä kaikkiin toimintaan osallistuneiden määrä lisääntyi.

Suuri osa MLL:n toiminnasta toteutetaan vapaaehtoisvoimin. MLL:n vapaaehtoisten määrä kasvoi verrattuna edelliseen vuoteen lähes 3 000 vapaaehtoisella. Kiitos jokaiselle 32 569 vapaaehtoiselle upeasta panoksestanne lasten, nuorten ja perheiden hyväksi!