Käyttöehdot

Tietosuoja ja käyttöehdot

Mannerheimin Lastensuojeluliitto ry on sitoutunut suojaamaan toimintaansa osallistuvien ja MLL:n sisältöjä käyttävien yksityisyyttä ja noudattaa toiminnassaan tietosuoja- ja muita lakeja sekä hyviä tietosuojakäytäntöjä. Seuraava tietosuojalauseke kuvaa MLL:n henkilötietojen keräämistä ja käsittelyä koskevat käytännöt.

Linkki: MLL:n yleinen tietosuojalauseke

Linkki: MLL:n Vapaaehtoisnetin tietosuojaseloste

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Vapaaehtoisnetin käyttöehdot

Nämä käyttöehdot sitovat kaikkia Mannerheimin Lastensuojeluliiton (MLL) Vapaaehtoisnetin käyttäjiä. Vapaaehtoisnetti on tarkoitettu MLL:n vapaaehtoisten, luottamus- ja vastuuhenkilöiden sekä toimihenkilöiden käyttöön. Suuri osa sivuston sisällöstä on kaikille avointa, osa edellyttää kirjautumista. Kirjautuminen tapahtuu Oma MLL -jäsenportaalissa. Kirjautuminen on mahdollista yhdistysten luottamus- ja vastuuhenkilöille sekä yhdistysten, piirien ja keskusjärjestön toimihenkilöille. Onnistunut kirjautuminen edellyttää, että henkilölle on merkitty jäsenrekisteriin luottamus- tai vastuutehtävä tai työntekijärooli.

Tekijänoikeushuomautukset

Kaikki Vapaaehtoisnetin sisältö on tekijänoikeussuojattu ©Mannerheimin Lastensuojeluliitto.

Mannerheimin Lastensuojeluliiton tavoitteena on pitää sivuston sisältö oikeana ja ajantasaisena. MLL ei kuitenkaan takaa, että sivujen sisältö aina olisi täysin virheetöntä, kaiken kattavaa ja ajantasaista. MLL ei vastaa Vapaaehtoisnetistä linkitettyjen, muiden tahojen ylläpitämien sivujen sisällön oikeellisuudesta.

Vapaaehtoisnetin sisältöä saa lainata MLL:n toiminnassa tekijänoikeuslain mukaisesti. Lainattaessa on aina mainittava lähde. Sisällöllisen materiaalin käyttämiseen kaupalliseen tarkoitukseen sekä yritystoiminnan edistämiseen on kysyttävä erikseen lupa.