Roll-upit, tapahtumaliput ja kaitaliinat

Voit tilata MLL:n ilmeen mukaiset rollupit, tapahtumaliput ja kaitaliinat, joissa on yhdistyksen oma logo. Jos olet kirjautunut käyttäjä (eli yhdistyksen luottamus- tai vastuuhenkilö), löydät tilauslomakkeen tämän sivun alareunasta.

Roll-upit

Roll up -telineeseen on mahdollista vaihtaa kuva, joten voitte tilata yhden telineen ja useita kuvia (10 kuvavaihtoehtoa). Yhden roll-up-setin (teline+kuva+kantokassi) hinta on 141 euroa. Ylimääräiset kuvat maksavat 78 e / kpl. Roll-up-setin postituskulu on 18 e.

Tapahtumalippu

Pisaranmuotoisen tapahtumalipun (korkeus 230 cm, lippu n.171 x 71 cm) hinta on 162 euroa, postituskulut 23 e. Settiin kuuluu lippu, tanko, piikkijalka, ristikkojalka, lisäpainorengas ja kuljetuskassi.

Kaitaliina MLL:n logolla

Kaitaliinan (85×140 cm) hinta yhdistyksen omalla logolla on 48 euroa. Erikseen postitettuna kaitaliinan postikulut 5 e.

Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.