Puheenjohtajapäivät

10.9.2022 klo 10.30 - 11.9.2022 klo 13.00
Hilton Kalastajatorppa, Helsinki

Tapahtuma on suunnattu yhdistysten puheenjohtajille sekä varapuheenjohtajille.

Päivillä on luvassa yhteisiä alustuksia, työpajatyöskentelyä sekä yhteinen illanvietto. Illallisen lomassa meille esiintyy televisiostakin tuttu, mm. Uutisvuodon käsikirjoittajankin toiminut koomikko-kitaristi Petri Hankonen. Illan päätteeksi meitä viihdyttää ja tanssittaa bilebändi Gringo.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumislomakkeella ilmoittaudutaan puheenjohtajapäiville sekä päivien työpajoihin. Työpajasessioita on kolme, ja jokainen valitsee yhden haluamansa pajan jokaisesta sessiosta (työpajojen sisällöt ovat samat). Voit siis valita esimerkiksi sessiosta  I Jäsenhankinta ja jäsentyö, sessiosta II Aikaseikkailu ja Ilolla Eskarista Ekalle ja sessiosta III Kolme vinkkiä yhdistyksen viestintään.
Ilmoittaudu mukaan päiville tällä lomakkeellaIlmoittautuminen päättyy 24.8.

Hinta ja laskutus

Tapahtuman hintaan (95 euroa) sisältyy ohjelman lisäksi ruokailut (myös lauantaina illallinen ohjelmineen) sekä majoitus 2 hengen huoneessa lauantain ja sunnuntain välisen yön. Voit valita tarvittaessa myös kahden yön (pe-su) majoittumisen, jolloin hinta on 120 euroa. Majoitus 1 hengen huoneessa on 55euroa/yö.
Toimitamme elo-syyskuussa laskut osallistujille ilmoittautumisjärjestelmän kautta.  Ilmoittautumisen lopuksi avautuu ”Laskutustiedot” sivu, jonne tulee täyttää yhteystiedot, jotka tulostuvat laskulle.

Katso kaikki tapahtumat