Monipuolinen kattaus viestintäkoulutusta tarjolla!

Kuvassa poika leikkii, että kertakäyttömuki on puhelin.

Nyt kannattaa vahvistaa viestintäosaamista!

SoMe. -hanke vahvistaa MLL:n paikallisyhdistysten ja piirien (some)viestintäosaamista kautta Suomen. Tämän syksyn aikana hanke järjestää mainion kattauksen koulutuksia. Ja mikä parasta – koulutukset järjestetään etänä, joten voit osallistua vaikka omalta kotisohvalta! Merkkaa seuraavat koulutukset kalenteriisi ja hyppää linjoille!

26.10. Miten rakentaa ja vakiinnuttaa oman yhdistyksen viestintää
3.11. Miten viestin enemmän yhteistyön avulla
8.11. Miten teen monipuolista yhdistysviestintää
16.11. Miten osallistun ja moderoin yleisöäni
22.11. Miten mittaan ja analysoin Someani

Tarkemmat tiedot ja linkit koulutuksiin saat SoMe. -Facebook-ryhmästä. Jos et vielä ole mukana, niin kannattaa liittyä ryhmään!

Tietoja koulutuksista saa myös Vapaaehtoisnetin tapahtumakalenterista.

Lähde somevapaaehtoiseksi!

MLL kouluttaa vapaaehtoisia nyt aivan uudenlaisiin sosiaalisessa mediassa suoritettaviin tehtäviin. Somevapaaehtoiset voivat esimerkiksi toimia MLL:n piirin tai paikallisyhdistysten apuna sosiaalisessa mediassa, auttamalla esimerkiksi somekanavien päivittämisessä tai ryhmien ylläpitämisessä, tai he voivat toimia verkkovertaisina. Mahdollisuuksia on monia! Myös somevapaaehtoisten kolmen kerran koulutuspaketti on käynnistymässä ensi viikolla 27.10.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen

Olen itse osallistunut useampaan SoMe. -koulutukseen ja voin suositella lämpimästi – olen oppinut paljon. Lisäksi koulutuksissa on rento meininki ja sellainen ilmapiiri, että uskaltaa kysyä mitä vain.

Ylikojola Liisa

Asiantuntija, perhekeskustoiminta liisa.ylikojola@mll.fi 050 5701 760