Yhdistyskehittäjä -verkkokurssi

Yhdistyskehittäjä -verkkokurssin (2 op) suoritettuasi hallitset yhdistystoiminnan perusasiat ja saat varmuutta yhdistystoimintaan. Kurssilla pääset jakamaan kokemuksia toisten vapaaehtoisten kanssa ja saat innostusta ja ideoita oman yhdistyksen toiminnan kehittämiseen.

Koulutus tapahtuu kokonaan verkossa HowSpace oppimisympäristössä eikä vaadi tietokoneelta tai sen käyttäjältä erityisvalmiuksia. Kurssilla tehdään itsenäisiä tehtäviä ja keskustellaan, mutta sinun ei tarvitse olla tiettyyn aikaan koneen ääressä, vaan voit tehdä tehtävät kurssiohjelman puitteissa oman aikataulusi mukaan. Kurssiin kuuluu aloitus-ja lopetuswebinaarit.

Yhdistyskehittäjä verkkokurssi on tarkoitettu sinulle, paikallisyhdistyksen aktiivi. Kurssilla saat perustiedot yhdistystoiminnasta ja opit kehittämään yhdistystäsi. Kurssi sopii sekä uusille, että konkareille MLL-aktiiveille. Myös MLL:n työntekijät voivat osallistua koulutukseen!

Koulutus sisältää
•kaksi webinaaritapaamista;
aloituswebinaari ke 22.3. klo 18-19
päätöswebinaari ma 15.5. klo 18-19
• lukumateriaalia, johon perehdyt itsenäisesti
• järjestöesimerkkejä ja tietoiskuja videotallenteina, joihin tutustut itsenäisesti
• työkaluja ja menetelmiä, joiden käyttöä voit harjoitella
• oppimistehtäviä ja vertaissparrausta
• keskusteluja muiden osallistujien kanssa

Yhdistyskehittäjä -verkkokurssi järjestetään yhteistyössä usean piirin kanssa. Lisätietoja saat oman piirisi koordinaattorilta.

Ilmoittaudu mukaan 20.3.23 mennessä osoitteessa: https://bit.ly/3FKvghQ

Katso kaikki tapahtumat