MLL:n vuosi 2022 lukuina

Keräsimme vuoden 2022 toiminnan tilastot yhteen. Kiitos kaikille 419 paikallisyhdistykselle, 10 piirille ja keskusjärjestölle tilastotietojen toimittamisesta!

Toimintamme  piristyi koronavuosien jälkeen. Tämän näkee myös tilastoissa huikeana määränä toimintaa paikallisesti, alueellisesti ja valtakunnallisesti. MLL:n yhdistysverkosto ja toiminta säilyi edelleen maankattavana, piirit toteuttavat alueellista työtä ja valtakunnalliset toiminnat ovat kaikkien lasten, nuorten ja perheiden käytössä. Edellisiin vuosiin verrattuna mm. perhekahviloiden, kerhojen ja tapahtumien määrä sekä kaikkiin toimintaan osallistuneiden määrä lisääntyi.

Suuri osa MLL:n toiminnasta toteutetaan vapaaehtoisvoimin. MLL:n vapaaehtoisten määrä kasvoi verrattuna edelliseen vuoteen lähes 4 000 vapaaehtoisella. Kiitos jokaiselle 29 661 vapaaehtoiselle upeasta panoksestanne lasten, nuorten ja perheiden hyväksi!

Tutustu MLL:n toimintakertomukseen vuodelta 2022

Tarkemmat vapaaehtoistoiminnan luvut löydät alta.