Uusi Vapaaehtoisnetti käyttöön 1.10.2022

Vapaaehtoisnetin mainoskuva, jossa nainen nauraa iloisesti.

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Kaikki tarpeellinen tieto, työkalut ja materiaalit löytyvät nyt yhdestä osoitteesta – eli täältä Vapaaehtoisnetistä. Tervetuloa surffailemaan sivustolla!

Etusivun sisällöt

Etusivulta löydät aina kolme uusinta ajankohtaisnostoa, neljä nostoa tapahtumakalenterista sekä suorat linkit erilaisten toimintamuotojen vapaaehtoisille. Kannattaa tutustua myös toiminnan suunnitteluun ja arviointiin liittyviin tietopaketteihin.

Kirjautuminen

Suuri osa sisällöistä on kaikille avointa. Jos toimit yhdistyksen hallituksen luottamus- tai vastuuhenkilönä (esimerkiksi sihteerinä tai perhekahvilavastaavana), kannattaa kirjautua Oma MLL -tunnuksilla sisään. Näin pääset käsiksi ihan kaikkeen sisältöön. Jos kirjautuminen ei onnistu, niin tarkistathan ovatko tietosi Jäsenrekisterissä ajan tasalla.

Ota yhteyttä!

Vaikka sivustolla on paljon tietoa, voi silti käydä niin, että et löydä kysymykseesi vastausta. Ei hätää! Klikkaa siinä tapauksessa sivun oikeasta yläkulmasta Ota yhteyttä -painiketta ja lähetä kysymyksesi – me vastaamme! Vapaaehtoisnetti-sivustoon liittyvää yleistä palautetta voit lähettää myös sähköpostitse suoraan Liisalle.

Ylikojola Liisa

Asiantuntija, perhekeskustoiminta liisa.ylikojola@mll.fi 050 5701 760