Digitoiminta

Nainen on kännykällä sosiaalisessa mediassa.

Erilaiset elämäntilanteet tekevät kasvokkain kohtaamisen / toiminnan järjestämisen välillä haastavaksi tai jopa mahdottomaksi. Mutta onneksi vaihtoehtoja löytyy! Nykyisillä digityökaluilla on mahdollista sekä viestiä yhdistyksen toiminnasta, että toteuttaa toimintaa. Vahvista digiosaamistasi ja klikkaa itsesi mukaan SoMe. Facebook-ryhmään ja osallistu tarjolla oleviin koulutuksiin!

Facebookissa toimii SoMe. -ryhmä, jonne kaikki halukkaat paikallisyhdistysten työntekijät ja vapaaehtoiset voivat liittyä mukaan. Klikkaa itsesi ryhmään tästä!

Tämän FB-ryhmän tarkoitus on auttaa, tukea ja motivoida erilaisten digitaalisten alustojen sekä FB -ryhmien/sivustojen käynnistämisessä ja ylläpitämisessä liittyvissä kysymyksissä. Ryhmästä näet kaikki tulevat koulutusajankohdat ja -sisällöt. Jokainen koulutuskerta sisältää yhden teeman eli voit valita kiinnostuksesi mukaan ne koulutukset, joihin haluat osallistua.

Tervetuloa mukaan digimaailmaan!

Linkki: SoMe. -Facebook-ryhmä