Vapaaehtoisille

Tältä sivulta löydät tietoa yhdistysten yleisimmistä toimintamuodoista ja niiden tarjoamista vapaaehtoistehtävistä. Saat myös vinkkejä ja erilaisia materiaaleja käytännön toteutuksen avuksi. Muu toiminta -osio pitää sisällään Kylämummi ja -vaari -toiminnan sekä yhdistysten digitoiminnan.

Jos et löydä tarvitsemaasi tietoa, klikkaa oikeasta yläkulmasta ”Ota yhteyttä”.

MLL ylläpitää valtakunnallista perhekahvilaohjaajien Facebook-ryhmää. Myös SoMe. -hankkeella on valtakunnallinen ryhmä, johon kaikki sosiaalisesta mediasta ja viestinnästä kiinnostuneet ovat tervetulleita liittymään. Lisäksi MLL:n piirit ylläpitävät monia alueellisia Facebook-ryhmiä, joissa voit kysyä ja keskustella vapaaehtoisena toimimiseen liittyvistä asioista.

Linkki: Tutustu ja klikkaa itsesi mukaan!

Taapero askeltaa eteenpäin. Kuvassa näkyvät vain jalat.

Tietopaketti toiminnan suunnittelun ja markkinoinnin avuksi

Tutustu tähän materiaaliin, kun suunnittelet uutta tai elvytät henkiin nuupahtanutta toimintaa. Tai kun haluat ideoita toiminnan markkinointiin.

Toiminnan suunnittelu ja markkinointi
Taapero valitsee kolmesta hymynaamasta vihreän eli tyytyväisen.

Tietopaketti toiminnan arvioinnista

On tärkeää saada palautetta yhdistyksen järjestämästä toiminnasta. Samoin yhdistyksen hallituksen toimintaa kannattaa välillä pysähtyä arvioimaan.

Toiminnan arviointi

Satuli-Kukkonen Tarja