Leikitään Pikku Kakkosta -kesäkiertue on käynnissä!

Hipheijaa ja hurraa – nyt se on taas täällä !

Pikku Kakkonen on pakannut jälleen leikit ja soittimet Leikkikonttiin ja hurauttaa kymmenelle paikkakunnalle MLL:n paikallisyhdistysten kutsumana. Kesän 2023 kiertuepaikkakunnat ovat 10.6. Nivala, 11.6. Viitasaari, 13.6. Lappeenranta, 14.6. Porvoo, 16.6. Uusikaupunki, 17.6. Humppila, 29.6. Keuruu, 1.7. Kuusamo, 2.7. Kemijärvi ja matkan päättävä 4.7. Tornio.

Jokaisella paikkakunnalla järjestetään kolmetuntinen Leikitään Pikku Kakkosta -tapahtuma, jossa mukavaa tekemistä perheille järjestävät meidän MLL:n paikallisyhdistykset kumppaneineen. Tapahtuman keskellä nähdään Leikitään Pikku Kakkosta -konsertti. Konsertissa yleisö pääsee leikkimään ja laulamaan tuttujen juontajien kanssa. Leikkitirehtööreinä lavalla toimivat Nalle ja Leikki-Heikki. Musiikista vastaa viime kesältä tuttu Leikkiorkesteri kapellimestarinaan Tuomo Rannankari. Konsertit taltioidaan paikan päällä ja ne esitetään Pikku Kakkosen lauantaiaamuissa sekä Yle Areenassa 8.7.2023 alkaen.