Tervetuloa mukaan MLL:n puheenjohtajapäiville

Monta kättä yhdessä

Tule mukaan MLL:n puheenjohtajapäiville!

Kutsumme sinut vuoden tärkeimpään MLL-tapahtumaan, MLL:n Puheenjohtajapäiville Helsinkiin Hotelli Hilton Kalastajatorpalle 10.-11.syyskuuta 2022. Näistä päivistä on tullut järjestössämme hieno perinne, niistä puhutaan ja niitä odotetaan. Puheenjohtajapäivien parasta antia on keskustelu ja kokemusten jakaminen eri puolilta maata tulevien puheenjohtajien kanssa ja MLL-ihmisten iloinen yhdessäolo. Tarjolla on monipuolinen kattaus ajankohtaista ja hyödyllistä asiaa niin yhdistystoiminnasta kuin työstä lasten, nuorten ja perheiden kanssa. Puheenjohtajapäivillä käynnistetään MLL:n Suunta 2026 valmistelu ja luodaan katsetta eteenpäin. Päivän ohjelman jälkeen kokoonnutaan hyvän päivällisen äärelle ihan parhaassa seurassa. Ja jos tanssivarpaita illalla kutittaa, on siihen varauduttu.

Tapahtuma on suunnattu yhdistysten puheenjohtajille sekä varapuheenjohtajille.
Päivien yhteinen ohjelma alkaa lauantaina klo 13, mutta tätä ennen on tarjolla lounas klo 11.30-13 sekä Kestävä leikki-teemainen etko-työpaja klo 10.40. Aulatiloissa on myös eri hankkeiden ja toimintojen esittelypisteitä klo 10.30-13.
Yhteisten puheenvuorojen lisäksi lauantaina sekä sunnuntaina kierretään eri teemaisissa työpajoissa unohtamatta yhteistä illanviettoa lauantaina. Lauantain työpajat pyörivät klo 16-18 ja illanvietto alkaa klo 19. Sunnuntaina pyörii yksi työpajasessio klo 9.30-10.15. Yhteinen ohjelma loppuu klo 12, minkä jälkeen on tarjolla vielä lounas.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumislomakkeella ilmoittaudutaan puheenjohtajapäiville sekä päivien työpajoihin. Työpajasessioita on kolme, ja jokainen valitsee yhden haluamansa pajan jokaisesta sessiosta (työpajojen sisällöt ovat samat). Voit siis valita esimerkiksi sessiosta  I Jäsenhankinta ja jäsentyö, sessiosta II Aikaseikkailu ja Ilolla Eskarista Ekalle ja sessiosta III Kolme vinkkiä yhdistyksen viestintään.
Ilmoittaudu viimeistään 24.8. klikkaamalla tästä!

Hinta ja laskutus

Tapahtuman hintaan (95 euroa) sisältyy ohjelman lisäksi ruokailut (myös lauantaina illallinen ohjelmineen) sekä majoitus 2 hengen huoneessa lauantain ja sunnuntain välisen yön. Voit valita tarvittaessa myös kahden yön (pe-su) majoittumisen, jolloin hinta on 120 euroa. Majoitus 1 hengen huoneessa on 55euroa/yö.
Toimitamme elo-syyskuussa laskut osallistujille ilmoittautumisjärjestelmän kautta.  Ilmoittautumisen lopuksi avautuu ”Laskutustiedot” sivu, jonne tulee täyttää yhteystiedot, jotka tulostuvat laskulle.

Kukkola Heidi

Järjestötyön asiantuntija heidi.kukkola@mll.fi 050 4718 711