Uudistuksia Lapsemme-lehdessä

Kokeilemme tänä vuonna Lapsemme-lehdessä uudenlaista printtilehden ja digisisältöjen yhdistelmämallia. Lehti ilmestyy vuonna 2024 yhden kerran printtilehtenä, joka julkaistaan 8.4. Lehdessä on vahvana teemana kiusaamisen ehkäiseminen. Printtilehden rinnalle tulemme tuottamaan digisisältöjä, kuten podcasteja ja videoita.

Tavoitteena on luoda teemanumeron avulla aiempaa ajattomampaa sisältöä ja siten rakentaa printtilehdelle pidempi elinkaari. Lehteä voi siis hyvin jakaa esimerkiksi tapahtumissa pitkin vuotta. Jäsenviestintää tuemme lehden aiheita täydentävillä digisisällöillä. Ensimmäiset digisisällöt julkaistaan maaliskuussa ja lisää myöhemmin keväällä ja syksyllä.

Samalla erillisistä laskutettavista lehtitilauksista luovutaan, mutta yhdistysten kunniajäsenille ja kunniapuheenjohtajille postitetaan tämä yksi teemanumero joka tapauksessa keskustoimistolta veloituksetta. Verkkokauppaan tulee messuja ja tapahtumia varten tilattavaksi lehtinippuja paino- ja lähetyskulut peittämällä hinnalla.