VJK-koulutus

Vapaaehtoistoiminnan johtamiskoulutus VJK

VJK on MLL:n puheenjohtajille ja varapuheenjohtajille suunniteltu johtamiskoulutus, joka antaa valmiudet yhdistyksen johtamiseen, järjestötyöhön, vapaaehtoistoiminnan kehittämiseen ja vaikuttamiseen. Koulutus on vuoden mittainen oppimismatka.

VJK 2024

Seuraava VJK-kierros käynnistyy 10.2.2024 avausseminaarin merkeissä. Koulutuksen laajuus on 5 op ja se on suunniteltu niin, että helmikuussa aloittavat saavat ohjelman tehtyä vuoden aikana. Tarvittaessa opiskelija voi jatkaa loppuun seuraavana vuonna. MLL:n keskusjärjestö järjestää VJK:n yhdessä piirien kanssa.

Avausseminaariin on mahdollista osallistua kahdella paikkakunnalla: Helsingissä tai Oulussa. Koulutuksiin kuuluvat aluepajat ja vapaaehtoiset verkkotreffit järjestetään etätoteutuksena. Koulutuksen hinta on 80 e / osallistuja.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 31.1.2024

Avausseminaari ja aluepajat:

• 10.2. Avausseminaari lähitapaaminen Helsingissä tai Oulussa klo 10-16.
  • 16.3. tai 23.3. kevään VJK-aluepaja verkossa (osallistuminen näistä toiseen)
  • 21.9. tai 28.9. syksyn VJK-paja verkossa (osallistuminen näistä toiseen)

Vapaaehtoiset VJK-verkkotreffit:

23.4., 15.5., 27.8. ja 13.11. sekä koulutuksen päätöstilaisuus 12.12.

VJK matkakartta kevät 2024
VJK matkakartta syksy 2024

Koulutuksen sisältö

Koulutuksen suoritustapa

Mitä VJK antaa, mitä edellyttää?

Koulutukseen osallistuneiden kokemuksia

Lisätietoja saat oman piirin vapaaehtoistoiminnan / perhekeskustoiminnan koordinaattorilta ja keskustoimistolla Eila-Marilta.

Seuraa myös Yhdistystiedotteen uutisia!

Väätäinen Eila-Mari

Perhekeskustoiminnan asiantuntija eila-mari.vaatainen@mll.fi 050 4799591