Jäsenrekisteri ja jäsenpalvelu

Sekä MLL:n keskustoimisto että yhdistykset itse hoitavat MLL:n jäsenasioita. Keskustoimisto ylläpitää jäsenpalvelua, keskitettyä jäsen- ja luottamushenkilörekisteriä, vastaa jäsenlaskujen lähettämisestä sekä Lapsemme-lehden postituksesta. Jäsenpalvelu palvelee jäseniä sähköpostitse jasenpalvelu@mll.fi sekä puhelimitse p. 075 324 5540 (ti ja to klo 9-11.). Yhdistyksessä jäsenrekisteriä voivat käyttää puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, sihteeri, rahastonhoitaja ja jäsenvastaava.

Vaikka keskusjärjestö ylläpitää jäsenrekisteriä, tulee hallituksen sääntöjen mukaisesti kokouksissaan hyväksyä uudet jäsenet.

Lisätietoja jäsenrekisteristä ja rekisterin käyttöohjeet löydät tältä sivulta, kun olet kirjautuneena käyttäjänä (eli yhdistyksen luottamus- tai vastuuhenkilönä)  Vapaaehtoisnettiin.