Vapaaehtoistoiminnan johtamiskoulutukseen (VJK) ilmoittautuminen on avoinna

Vapaaehtoistoiminnan johtamiskoulutus VJK

Vapaaehtoistoiminnan johtamiskoulutus (VJK) on koulutus kaikille MLL:n yhdistysten puheenjohtajille ja varapuheenjohtajille. Ilmoittaudu koulutukseen 31.1.2024 mennessä.

VJK on MLL:n puheenjohtajille ja varapuheenjohtajille suunniteltu johtamiskoulutus, joka antaa mahdollisuuden verkostoitumiseen sekä valmiudet yhdistyksen johtamiseen, järjestötyöhön, vapaaehtoistoiminnan kehittämiseen ja vaikuttamiseen. Koulutuksessa käsitellään yhdistyksen ja vapaaehtoisten johtamista sekä MLL:n yhdistysten roolia vaikuttajina.  Koulutus on vuoden mittainen oppimismatka.

Koulutuksen laajuus on 5 op ja se on suunniteltu niin, että helmikuussa aloittavat saavat ohjelman tehtyä vuoden aikana. Tarvittaessa opiskelija voi jatkaa loppuun seuraavana vuonna. Koulutus koostuu pakollisista avausseminaarista, pajapäivistä ja kirjallisista tehtävistä Moodlessa sekä vapaaehtoisista osuuksista, kuten VJK-verkkotreffeistä ja lisälukemistosta.  Avausseminaari järjestetään samansisältöisenä la 10.2.2024  kahdella paikkakunnalla Helsingissä ja Oulussa. Pajapäivät pidetään verkkotapaamisina. Kurssin hinta on 80 euroa/osallistuja.

MLL:n keskusjärjestö järjestää VJK:n yhdessä piirien kanssa.

Koulutuksesta pidetään infoilta kiinnostuneille torstaina 17.1.2024 klo 18-19. Infoillassa esitellään koulutus ja vastataan kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin koulutuksesta. Infoilta pidetään Teamsissa ja mukaan voi liittyä tämän linkin kautta.

Tarkempia tietoja koulutuksesta, koulutuksen aikataulut sekä ilmoittautumislinkki löytyvät täältä.

Lisätietoja koulutuksesta ja ilmoittautumisesta:

Eila-Mari Väätäinen,  eila-mari.vaatainen@mll.fi tai p. 050 4799 591