Lapsemme-lehti

Lapsemme on MLL:n jäsenten oma lehti. Jäsenlehden pääosassa ovat lapset, nuoret ja lapsiperheet sekä MLL:n toiminta.

Lapsemme-lehti käsittelee ajankohtaisia lasten ja nuorten kasvuympäristöön liittyviä aiheita. Lehti tarjoaa tukea kaikenikäisten lasten kasvatukseen ja huolenpitoon, jakaa perheille tärkeää tietoa ja antaa virikkeitä keskusteluun ja vaikuttamiseen. Järjestölehtenä Lapsemme kertoo MLL:n uusista hankkeista, kuulumisista, kannanotoista sekä yhdistysten toiminnasta. Se on ilmestynyt yhtäjaksoisesti vuodesta 1971. Vuonna 2024 Lapsemme-lehti ilmestyy kerran.

Lahjatilaukset

Yhdistys voi tilata lehden esim. neuvolaan tai kirjastoon, jos sitä ei sinne tule. Jotkut ovat tilanneet lehden kiitokseksi asiantuntijalle, joka on auttanut yhdistystä. Suosittelemme myös, että yhdistys tilaa lehden kunniajäsenilleen. Vuosikerran tilaus maksaa 12,50 euroa. Tilaukset ja tilausten muutokset sähköpostilla osoitteella lehtilaskut@mll.fi

Lehdet tapahtumiin

Voitte tilata Lapsemme-lehtiä myös vauhdittamaan jäsenhankintakampanjaa tai kun haluatte esitellä tapahtumissa liiton toimintaa. Tilaukset verkkokaupassa. Lehdet ovat maksuttomia, mutta niiden lähettämisestä perimme postikulut.

Lapsemme-lehden kansikuva 1/2022

Lapsemme-lehti